PUMA is een samenwerking aangegaan met het Franse kledingmerk/platenlabel Maison Kitsuné. Het resultaat is een collectie waarin klassieke silhouetten in een nieuw jasje zijn gestoken. Japanse en Franse designelementen zijn gecombineerd met de DNA van PUMA. In het kleurenpalet voeren aarde- en tonaltinten de boventoon.
De collectie, waarin Maison Kitsuné’s kenmerkende logo met de vos duidelijk terugkomt, bestaat uit onder andere jassen, broeken, trainingspakken, hoodies en t-shirts. Ook zijn er sneakers ontworpen. Bij de schoenen is de opvallende rubberen overlay een belangrijk element. Dit komt voort uit het Japanse erfgoed, net als Maison Kitsuné zelf.
De Ralph Sampson Mid wordt geleverd met zwart nylon bovenwerk en een rubberen overlay in tan kleur, die tot halverwege de schoen komt. De Roma heeft een subtielere en strakkere look met een wit leren bovenwerk, contrasterende stiksels en een tan rubberzool.
Ook aan accessoires is gedacht. De minimalistische collectie bevat onder andere tassen, petten en een bucket hat.
Alle items zijn vanaf 27 maart verkrijgbaar bij Avenue Store, Bruut, Oqium, Panthers Store, Ultimate Sneakerstore en natuurlijk PUMA-winkels. De collectie is tevens beschikbaar bij Maison Kitsuné-winkels over de hele wereld.