PUMA heeft een langdurige samenwerking aangekondigd met Skepta. De Brits-Nigeriaanse grime-rapper zal producten ontwerpen en het gezicht zijn van wereldwijde marketingcampagnes. “Het is een eer om met zo’n wereldwijd erkend merk te werken dat zowel betrokken is als investeert in de jeugd en cultuur. Dit is terug te zien in dit soort samenwerkingen”, aldus Chief Joseph Olaitan Adenuga Jr., zoals de artiest eigenlijk heet.
PUMA verwacht dat de visie van Skepta en zijn expertise op het gebied van cultuur, muziek, kunst en stijl zal bijdragen aan het merk. Hij zal een actieve rol spelen in PUMA’s vooruitstrevende doelen door middel van ontwerp tot campagnes en alles daartussenin. “Bij Skepta is progressie op zijn lijf geschreven, bewezen door de impact die hij de afgelopen twee decennia heeft gemaakt op muziek, mode en cultuur. We kijken ernaar uit om deze reis met hem te beginnen, waar hij een veelzijdige rol zal hebben, zijn kennis en visie tot leven zal brengen en ons zal helpen een revolutie teweeg te brengen binnen onze progressieve ruimte. We kunnen niet blijer zijn om Skepta te verwelkomen in onze PUMA Family en ik kijk uit naar wat we samen gaan bereiken”, aldus Bjoern Gulden, PUMA’s CEO.