Food

Coca-Cola en Rosalía lanceren een nieuwe limited edition smaak

Coca-Cola lanceert in samenwerking met Rosalía een nieuwe suikervrije smaak geïnspireerd op de Spaanse zangeres en haar reis door muziek, mode en andere passies. Als onderdeel van de samenwerking heeft Rosalía de nieuwe single LLYLM uitgebracht. De limited edition Coca-Cola variant, met de naam Movement, valt onder Coca-Cola Creations waarmee Coca-Cola gedurende de rest van het jaar meerdere unieke samenwerkingen aan zal gaan.

“Als jarenlange Coca-Cola fan ben ik heel blij om een drankje te creëren dat mijn reis door muziek, mode en andere passies samenvat, samen met een nieuw liedje dat ik schreef om deze lancering te begeleiden”, zo vertelt Rosalía. Het ontwerp van de frisdrank geeft de persoonlijkheid van haar weer met levendige kleuren en openhartige krabbels die ze met de hand tekende.

Op 25 februari opent Coca-Cola een gratis pop-up Rosalía x Coca-Cola Experience in Poing. De arcadehal in Rotterdam wordt omgetoverd en biedt bezoekers een volledige experience gevuld met muziek, dans, beauty en fashion. Bezoekers kunnen niet alleen de nieuwe limited-edition Coca-Cola Zero Sugar Movement proeven en haar nieuwe single luisteren, maar bijvoorbeeld ook hun make-up laten doen en social content maken in een videobooth.

De exclusieve Coca-Cola Zero Sugar (250ml blik) variant is vanaf nu verkrijgbaar tot eind mei. Je kunt de nieuwe smaak vinden bij supermarkten en Kinepolis- bioscopen.