Veel jongeren bezoeken regelmatig een concert of festival. Hoewel we allemaal weten dat hard geluid schadelijk kan zijn, zijn er nog steeds veel mensen die geen gehoorbescherming dragen. Vaak komt dit door een gebrek aan kennis over gehoorschade, geen betaalbare gehoorbescherming of simpelweg omdat de meeste oordoppen er niet mooi uitzien. Hears, een merk dat gepassioneerd is over het beschermen van je gehoor zonder in te moeten leveren op geluidskwaliteit of stijl, lanceert nu revolutionaire oordopjes met als doel: de modernste filtertechnologie combineren met uitzonderlijke muziekkwaliteit en verbeterde gesprekshelderheid. Wij geven drie paar Hears-oordopjes weg.
Het Nederlandse merk Hears is opgericht door een aantal muziekliefhebbers. Gedreven door hun gedeelde zorg over de snelle toename van gehoorverlies en tinnitus, werd Hears bedacht om gehoorbescherming opnieuw te definiëren. De innovatieve oplossing combineert de modernste filtertechnologie met uitzonderlijke muziekhelderheid en verbeterde verstaanbaarheid. De uiteenlopende achtergronden en culturele perspectieven van de oprichters zorgen ervoor dat het ontwerp van Hears alle generaties en achtergronden aanspreekt. Met Hears Earplugs willen ze individuen in staat stellen veilig en stijlvol te genieten van de kracht van muziek.
De oordopjes zijn sinds deze week te koop via Gethears.com vanaf 39,95 euro per paar. En omdat Hears gelooft in een gezond gehoor voor iedereen, wordt bij elke aankoop een deel van de opbrengst gedoneerd aan de Hearing Health Foundation (HHF) ter ondersteuning van onderzoek naar preventie en behandeling van gehoorverlies.
Wij mogen drie paar Hears-oordopjes weggeven. Wil je meedoen aan de verloting? Stuur dan een mailtje naar prijsvraag@soundflow.nl onder vermelding van ‘Hears’ met daarin jouw naam en adres. De winnaars worden per e-mail op de hoogte gesteld. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.