Fashion

Jack Daniel’s en WOEI lanceren een limited edition bomberjack

Jack Daniel’s en de Rotterdamse cultwinkel WOEI hebben de handen ineengeslagen voor een exclusieve samenwerking. Het resultaat is een ultra limited edition bomberjack. Dit stijlvolle item, dat de heritage van Jack Daniel’s en de streetwear-cultuur van WOEI samenbrengt, is vanaf 29 november exclusief verkrijgbaar bij WOEI en te winnen via een speciale winactie.

De samenwerking draait om de gedeelde passie voor vakmanschap en kwaliteit, en verenigt creatieve expressie en authenticiteit. De bomberjack combineert het Old No. 7- en WOEI-logo in verfijnd borduursel, met een olijfgroene voering, quilted mouwen en patches. Het ontwerp eert zowel de Amerikaanse roots van Jack Daniel’s als de streetwear-stijl van WOEI.

“Dit is een iconisch item dat de kracht van Jack Daniel’s en de energie van WOEI perfect samenbrengt”, zegt Lisa van Schaaik van Jack Daniel’s. “Onze samenwerking met WOEI benadrukt de toewijding aan stijl en kwaliteit die beide merken met trots uitdragen.” WOEI-oprichter Woei Tjin voegt toe: “Onze communities delen een sterke band met muziek en stijl. Deze samenwerking voelde meteen als een match en dat zie je terug in het design van dit bomberjack.”

Rotterdam, de rauwe thuisstad van WOEI, staat bekend om zijn industriële charme en no-nonsense mentaliteit. Een perfecte match met het iconische karakter van Jack Daniel’s. In een krachtige campagne brengen drie creatieve talenten, artiest S!RENE, stylist & creator Robin Balou en cultureel pionier Alec, de energie van de Maasstad tot leven. Ze verkennen iconische plekken die de spirit van beide merken en de stad reflecteren: uniek, gedurfd en barstensvol karakter.

Het Jack Daniel’s x WOEI bomberjack, ter waarde van 300 euro, is vanaf 29 november exclusief verkrijgbaar bij WOEI en te winnen via een speciale actie.