Er is een droom uitgekomen voor Donnie. De Nederlandse rapper, die bekend staat als snack-connaisseur, lanceert zijn eigen FEBO-snack. Het Fenomeentje is een krokante, vegetarische en licht pittige nasisnack. Met de snack breidt Donnie tevens het vegetarische assortiment uit van FEBO.
“Het was altijd al een droom om een eigen snack op de markt te brengen. Dat ik die droom nu werkelijkheid heb kunnen maken samen met FEBO is wel een nieuw leveltje. Ik hoop dat vele mensies met veel plezier Het Fenomeentje uit de muur zullen trekken, want het is met liefde gemaakt”, aldus Donnie.
Dennis de Borst (3e generatie eigenaar FEBO): “Donnie klopte bij ons aan met de wens zijn eigen snack te ontwikkelen. Met allebei onze roots in Amsterdam en gemeenschappelijke liefde voor snacks, was dit voor ons natuurlijk een no-brainer. We hebben Donnie uitgenodigd in onze keuken, en na een aantal kook- en proefsessies kwamen we tot het ultieme eindresultaat.”
Het Fenomeentje is vanaf nu verkrijgbaar bij alle vestigen van FEBO en via alle bezorgpartners voor 2,50 euro.