Was jij gisteravond op Paaspop in Schijndel? Dan is jou de spectaculaire droneshow van Jack Daniel’s en Coca‑Cola vast niet ontgaan. Rond 22:30 ’s avonds vlogen er tientallen drones over het terrein om de lancering van Jack Daniel’s & Coca‑Cola ‘Ready-To-Drink’ (RTD) aan te kondigen. Het gemixte drankje in blik is geïnspireerd door de klassieke barcocktail waarbij Jack Daniel’s Tennessee Whiskey en Coca‑Cola worden gecombineerd. De premix is vanaf nu in heel Nederland verkrijgbaar, waaronder dus ook op verschillende festivals.
“Jack Daniel’s en Coca-Cola RTD is er klaar voor om een favoriet te worden. Onze smaken vormen samen de perfecte combinatie”, aldus Nikos Koumettis van The Coca-Cola Company. Marshall Farrer van Brown-Forman, de eigenaar van Jack Daniel’s, voegt toe: “We zijn er trots op dat we de unieke smaak van deze klassieke ‘bar call’ nu kunnen aanbieden.”
Het design van het blik brengt de twee klassieke Amerikaanse iconen definitief samen. Op de verpakking zie je de herkenbare en iconische elementen van beide merken terug. Het gedurfde rood en het logo van Coca‑Cola worden gecombineerd met de Jack Daniel’s zwarte verpakking en Old No. 7 handelsmerk.
Benieuwd naar de droneshow van gisteravond? Check dan even onze stories op Instagram. En ben jij momenteel op Paaspop? Breng dan vooral een bezoekje aan de stijlvolle bar van Jack Daniel’s om het drankje uit te proberen.