Het luxe drankmerk Hennessy en de Chinese modeontwerper Shuting Qiu lanceren een exclusieve samenwerking voor Chinees Nieuwjaar 2025. De collectie, genaamd Reimagination, brengt traditioneel Chinees brokaat en hedendaags design samen op iconische Hennessy-flessen. Met levendige kleuren, bloemmotieven en abstracte slangenprints eert de collectie het Jaar van de Slang: een symbool van transformatie.
“De karaffen van Hennessy zijn klassiekers”, aldus Shuting Qiu. “Mijn familie en ik drinken vaak Hennessy tijdens Chinees Nieuwjaar en mijn vrienden drinken het als we samenkomen. Het is een geweldig veelzijdige drank, maar mijn favoriete manier om het te drinken is gewoon met ijs.”
Laurent Boillot, CEO van Hennessy, voegt toe: “Onze 164 jaar gedeelde geschiedenis met China maakt deze samenwerking extra bijzonder. Shuting Qiu’s ontwerpen vangen de perfecte balans tussen traditie en moderne flair, een elegant eerbetoon aan ons gezamenlijke erfgoed.”
Wil je deze collector’s items scoren? De limited-edition flessen zijn vanaf nu wereldwijd verkrijgbaar bij geselecteerde retailers.